marcoenerica.reismee.nl

Whit Sunday’s

Geen wolkje aan de lucht, geen zuchtje wind en dan wakker worden in de baai van een klein eiland (Dumbell Island) in de Whit Sunday. Het is echt sprookjesachtig. Om 6:30 stond het ontbijt klaar en daarna zijn we snel gaan varen. Prachtig weer maar totaal geen wind, dus op de motor.

Toen zijn we in een andere baai voor anker gaan liggen en om 9:00 uur waren we al aan het snorkelen. Weer veel koraal en veel visjes gezien. Daarna zijn we met het kleine bootje door de baai gevaren naar het strand. Natuurlijk weer even gezwommen en toen verder door de baai en de mangrove gevaren.

Marco vond een cocosnoot, die kun je hier prima als bal gebruiken. Tussen door nog de mooring tea gehad. Tot slot de lunch en gelukkig kwam er meer wind en hebben we weer prachtig gezeild. Het is hier ook prachtig en wij hebben super genoten van de deze sproojesachtige dagen.

De nacht zullen we snel vergeten....................... klein bed, met veel en rumoer vanwege het opkomende tij.........