marcoenerica.reismee.nl

Noosa - Hervey Bay

We zijn in Noosa dus moeten we nodig weer even wandelen in het Noosa National Park. We hebben midden in Noosa geparkeerd. Dat was maar goed ook want bij het National Park was geen plek. Noosa is eigenlijk het Wassenaar van Australië alleen slijten hier voornamelijk rijke bejaarden hun oude dag. Er staan veel dure huizen met een privé strand. Verder zitten hier veel dure winkels.

We zijn langs het stran richting het National Park gelopen. Daar hebben we ongeveer 7 kilometer gelopen. Eerst “The Coastal track” en daar na de “Tangle Wood Track” door het bos terug. Onderweg kon je dolfijnen en Koala zien, maar in ons geval waren beide dit keer ver te zoeken. Al met al was het een mooie wandeling met veel mooie uitzichten over de zee en het strand.

Na de wandeling zijn we verder gereden richting Hervey Bay. Daar zijn we nu. Er staan hier twee activiteiten op de planning eerst gaan we morgen naar Fraser Island en maandag gaan we op een zeilboot walvissen bekijken.

Dat beloven dus twee spannende leuke dagen te worden.