marcoenerica.reismee.nl

Byron Bay

Vanmorgen zijn we echt vroeg opgestaan, kleren aan, wandelschoenen aan en op naar de vuurtoren. Appeltje mee voor onderweg. De lucht was strak blauw, de zon stond aan de hemel en het was al echt warm. Om 8 uur waren we bij de vuurtoren. Het was er heerlijk rustig, geen toeristen, en het uitzicht was geweldig. Dit belooft weer een mooie dag te worden.

We hebben van het uitzicht genoten en veel walvissen voorbij zien zwemmen. Toen zijn we terug gelopen naar de camping. Het was tijd voor een lekker ontbijt en een douche. Na dit alles zijn we even het dorp ingelopen. De lucht betrok en er kwamen steeds meer wolken en het begon te waaien.

Het waaide zo hard dat het kayak varen geen optie was. We hebben in het dorp heerlijk koffie gedronken en hebben de winkeltjes bekeken. Vanmiddag op de camping thee gedronken met koekjes.

We zijn nog een keer naar de vuurtoren gelopen. Wat een verschil met vanmorgen. Het scheelt een trui en veel zweet. Maar het was wederom prachtig.

Straks maar even iets lekkers eten, er staat vis op het menu. Dus eigenlijk een lekker rustige dag. Morgen gaan we weer verder en nu weer het binnenland in.

Inmiddels hebben wij heerlijk “fish” gegeten en zijn enigszins nat terug gekomen bij onze camper. Op dit regent het behoorlijk en waait het een halve storm met weerlicht, dit belooft weer wat voor vannacht.