marcoenerica.reismee.nl

iedereen bedankt en video ge-upload erug grappig

We willen iedereen bedanken voor de leuke reacties die wij hebben gekregen, ga zo door.

Het is erg leuk om zo al jullie reactie te lezen.

o ja we hebben naast nieuwe foto's ook een filmpje ge-upload.

groetjes,

Marco en Erica

we gaan nu slapen, we lopen immers 8 uur op jullie voor....

Joop

Leuk weer wat berichtjes te ontvangen en fijn dat jullie nu wat warm kunnen slapen. Het is hier ook onstuimig weer geweest maar het begint wat op te knappen en het wordt hier weer een beetje zomer.
Jullie hadden geluk met dat Koala beertje. Leuke foto's.
Filmpje met een verrassend einde want onwillekeurig schrik je (zelfs als je achter de computer zit). Maar ja zo zie je maar weer, je denkt dat ze er van door gaan en dan komen ze zo op je af. Dieren blijven onvoorspelbaar. (maar ja mensen natuurlijk ook)
Ik heb gezien dat jullie vanuit het binnenland weer naar de kust getrokken zijn. Ik wist niet dat het in Australie zo bergachtig en bebost was, met zoveel watervallen. Benieuwd naar het vervolg,