marcoenerica.reismee.nl

Sydney dag 2

We hebben leuke buren die vanuit Cairns nu in Sydney zijn aangekomen. Gisteravond 4 possoms gezien. Die beesten zijn echt niet bang, maar wel heel brutaal. Vogels hier over en te veel.. Je ziet witte kaketoes, roze met grijze gala's en oranje geel rode parkiet achtige vogeltjes. Het niet voor te stellen dat ze die beesten bij ons in een kooitje stoppen.. Vandaag hadden we wederom een daytripperkaart voor boot, trein en ferry.. We zijn met de trein weer naar Sydney gegaan.. Toen zijn we langs de haven gelopen langs het operahhouse naar de botanische tuinen. De bomen hangen er vol met vleerhonden en die kunnen met elkaar echt heel veel lawaai maken. Daarna zijn we nog een keer met de ferry naar manly gegaan en toen terug met de trein naar The rocks en town hall geweest. In het victoria house stonden allemaal oude jurken van victoria. Verder is het een heel mooi gebouw met gekleurde muren en dure winkels. Er staan hier veel oude 'kleine'gebouwen tussen grote hoge wolkenkrabbers.. We hebben heerlijk sushi gegeten.

He4t was de afgelopen nacht echt koud op de camping... We kregen van de buren een goede tip.. neem volgende keer de dekens uit het vliegtuig mee..

Oh ja... het is hier echt winter/ voorjaar.. de eendjes hebben jongen en de vogels hebben de kolder in de kop... Het was vandaag rond de 25 graden..

Morgen gaan we naar de Blue Mountains, Katoomba... Daar zal het echt koud zijn.

robert-jan

fijn dat het jullie zo bevalt!
wat een mega groot land.

oja :die gekleurde parkieten heten ROSELA's
dat je het ff weet.