marcoenerica.reismee.nl

Sydney

Wre hebben heerlijk uitgeslapen in een goed bed.. Gelukkig niet midden in de nacht wakker geworden. Toen de camper opgehaald. Normaal gesproken heeft apollo een transfer. Je belt met hun en geeft aan in welk hotel je logeert. Vervolgens sturen ze een taxi om je te halen... Dus wij bellen... Het bleek dat een taxi niet nodig was... Apollo bevond zich aan de overkant van de straat... Dus we konden het lopend af.. HAHA..

Eerst weer de video bekeken en toen de papieren ingevuld.. en we konden vertrekken... We hebben een leuke kleine camper met navigatie... heel handig..zeker in Sydney. We hebben een camping opgezocht en zijn daarna sydney ingegaan... We reden met de achterklep open weg....((lekker Handig))

Op de camping hadden we een kaartje gekocht voor boot trein en bus.. Erg hadnig in Sydney. Zo kwamen we dus snel en makkelijk in het cintrum van de stad. We zijn door het centrum gelopen naar het operahhouse & de harbourbridge. Echt mooi!!!! We hebben daar de Ferry genomen naar Manly, echt een leuke plek. Ook de boottocht door de haven was zeker de moeite waard. Het is om 18.00 uur al donker.. Dat is even wennen. Het bed is

opgemaakt dus naar maar lekker slapen.

Annelies

Hoi , Wat een stelletje bofkonten zijn jullie. Wat een mooie reis. Ik ben aan het keuken schoon maken dat is nog eens iets anders,Wat mooie foto's en die kleuren, geweldig. het regent hier en is herfstig .en er is storm voorspeld. dus geniet nu maar dubbel. kon niet bellen want pa was op de dobbehof en ik aan het werk groetjes en een dikke tut annelies