marcoenerica.reismee.nl

11 t/m 14 september

Reacties

Reacties

jesse

Hoi marco en erica,

Mem moet even zeggen dat je wel goed moet oppassen voor spinnen en krokodillen en ik vind die grote dingen die je op de foto hebt, die haaien, ook eng. Die vreten je zo op hoor!!!! Heb met mem alle foto's gezien. Volgende keer kan ik wel mee toch????? Ik kan nog in een kinderbedje en die zijn niet zo groot..... Ik neem dan wel een vliegenmepper mee want daar sla ik een spin mee dood. Zeg even tegen marco dat als ie weer in het water gaat, hij zwembandjes om moet. Duurt nog wel erg lang voordat jullie weer thuis zijn...... Maar toch nog veel plezier en een hele dikke knuffel van jullie grote kleine vriend Jesse

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!